6月 03, 2008

爸爸...再見!

爸爸在今天早上安然回到天家了。

爸爸走的那一刻,我們各人都在他身旁,握着他的手跟他道別。我深信他現在已經躺臥在青草地溪水旁,開心得快樂得無比。

而且,有一天我們會再相見,我們可以再吃煎蛋西多士,我可以再為你焗焙你最喜愛的麵包,再加咖啡或奶茶。我可以完成我還沒有做完的粽子...如果我早一點包粽子,那天的事可能就不會發生。

但這有什麼關係,總有一天你我也會分開。

正如有一天,我們會再相聚一樣。

標籤:

6 Comments:

At 8:42 下午, Anonymous 匿名 said...

My thoughts are with you and your family. Take care of your mom.

Alida

 
At 12:49 上午, Anonymous 匿名 said...

Oh Boris. I am so sorry to hear this. This must be hard for you and your family. Pls take good care of yourself and your family.

james

 
At 4:51 下午, Anonymous 匿名 said...

節哀順變~活在盼望~

 
At 2:23 下午, Blogger Jonathan said...

Take care my dear friend. We'll be praying for you and your family. Our hearts are with you.

 
At 5:04 下午, Blogger euqus said...

謝謝你們!

 
At 11:10 下午, Anonymous 匿名 said...

Your dad hasn't left. He's always watching over you.

Chris

 

發佈留言

<< Home